kitap tadındaki ilk yazım

Herkese Merhaba!
Ben Şevval, uzun zamandır hayalini kurduğum blogumla karşınızdayım. Evet; ben de kitaplara aşık olan, okumayı en büyük hobisi sayanlardan biriyim.

Çocukluğumdan beri benim için hep ayrı bir yeri olmuştur kitapların. Onlarla çok güldüm, çok ağladım; benim için kurgudan çok daha fazlası oldular. Okudukça dünyamı genişlettiler, farklı bakış açıları kazandırdılar bana. Okumak çok güzeldi evet, ama aynı zamanda yazmaya da tutkuluydum ben. Ne kadar amatörce olursa olsun yazmaya hep devam ettim. Şiir, günlük, hikaye, deneme; canım ne isterse... Tabi yazmak ve okumak gibi iki yapboz parçası birleşince ortaya çok önemli bir resim çıkıyordu: Kitap yazmak. Ya da yazabilmek, çünkü henüz yazamadım :)  Kitap okudukça o kadar farklı fikirle karşılaşıyorsunuz ki artık aklınıza ne gelse bir benzeri çoktan yazılmış oluyor. Taklit gibi görünmesini istemediğim için de şimdilik askıya aldım bu hedefi.
 Ama aynı zamanda yazı ile kitabı birleştirebileceğim bir başka yol keşfettim; yorum yazabilirdim. Zaten okuduğum her kitabın eleştirisini yapan, etrafındakilere anlatan, tavsiye eden birisiyim. Bu amaçla açılan blogları inceleyince ben de yapabilirim diye düşündüm ve işte karşınızdayım :)

Burada kitapları birçok yönüyle yorumlamaya, bize kazandırdıklarını incelemeye çalışacağım. Elbette öncelikli amacım kitapsever sayımızı arttırabilmek ve zaten kitapsever olan arkadaşlarımızın seçiciliğine uygun kitapları onlara sunabilmek. Umarım faydalı olabilirim :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar