Bahar Okuma Şenliği - Son rapor :/

Duydum ki şenlikler artık bitiyormuş :((
Benim blog dünyasına adım atmakla ilgili kesin kararımı vermemde sanırım bir 'ebediyen edebiyat' blogu bir de pinuccias books'un düzenlediği kitap şenlikleri etkili olmuştur. Özellikle 'şenlik çoktan başlamış, ben de acele edip ayarlayayım kitaplarımı ve katılayım' dediğimi hatırlıyorum :) Evet doğrudur; şenliklerde malesef 5-6 kitabın üstüne çıkamadım ama olsun, yine de bu heyecanı yaşamak, güzel ve faydalı olduğunu bildiğim bu etkinliğe ortak olmak bile beni çok mutlu ediyordu. Umarım şenliği devam ettirmek isteyen, güzel yürekli bir blogger arkadaşımız çıkar da bu etkinlikler devam ettirilebilir. Şahsen ben de devralmayı çok çok isterdim fakat biliyorum ki henüz bununla ilgilenebilecek kadar kendimi geliştiremedim, sadece 3-5 kitap okuyandan iyi bir şenlik temsilcisi olmaz diye düşünüyorum :) Her neyse, umarım şenlikler devam eder temennisiyle; her zaman birbirinden göz kamaştırıcı olmuş olan klasik şenlik raporumu sunuyorum :):)

6. Kategori (10 puan): Yasaklanmış bir kitap.
 Sırça Köşk - Sabahattin Ali / 152 sf. / Yapı Kredi Yayınları

 13. Kategori (10 puan): Basılı tek bir kitabı olan bir yazardan bir kitap.
Sıfır - Tunç Kılınç / 264 sf. / Destek Yayınları

 19. Kategori (Her bir kitap 10 puan, tüm kitaplar okunursa ekstradan 30 puan, toplam 60 puan): Kapağındaki baskın rengin kırmızı ve mavi ve yeşil olduğu birer kitap. (Her renkten bir kitap okumanız gerekiyor).
  Aramızdaki Şey - Tomris Uyar / 76 sf. / Yapı Kredi Yayınları
İçimizdeki Şeytan - Sabahattin Ali / 254 sf. / Yapı Kredi Yayınları

 21. Kategori (Her bir kitap 10 puan, tüm kitaplar okunursa ekstradan 40 puan, toplamda 80 puan): Ölmeden Önce Okunacak 1001 Kitap Listesinden dört kitap. (Listeye buradan erişebilirsiniz)
 Satranç - Stefan Zweig / 71 sf. Can Yayınları

20. Kategori (Her bir kitap 10 puan, tüm kitaplar okunursa ekstradan 20 puan, toplamda 60 puan): Şimdiye kadar hiç kitabını okumadığınız dört yazardan birer kitap. Yazarların ikisi Türk, ikisi yabancı, ikisi kadın, ikisi erkek olmalı.
Küçük Prens - Antoine de Saint-Exupery / 68 sf. Can Yayınları

Tabi ki de bunların dışında 'Kelebeğin Kaderi' ve 'Gitme Zamanı' na başladım, fakat şenlik süresince yetiştiremediğim için yarım kaldılar. Aynı zamanda 'As Maça' yı ve Didem Madak' ın 'Ah'lar Ağacı' nı okudum fakat onlar da şenlik listemde yoktu :)

Uzun lafın kısası; toplamda 6 kitap okumuşum ( 5-6' nın üstüne çıkamıyorum demiştim :))
                             toplamda 885 sayfa kitap okumuşum.
Yani bu durumda şenlik için puanım: 68 puan oluyor. 

Şimdiye kadarki tüm uğraşları ve bu güzel şenlikleri için Pinucciasbooks' a çok teşekkürler; umarım şenlikler yeni sahipleriyle devam edebilir :):) 

Yorumlar

  1. ben de az önce raporumu icim burkularak yazdim. Ben ilk günden beri katiliyordum bu senliklere. Ama Pinar'a da hak veriyorum. Son zamanlarda onun icin sadece sorun oluyordu herhalde. Katildim deyip katilmayanlar. Katildim deyip puan durumlarini göndermeyenler vesaire. nasip kismet. Öptüm seni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen çok haklısın, neyse artık bakalım hayırlısı :):)

      Sil
  2. Çok güzel bir etkinlikmiş BEN uygulayamıyorum o ayrı bir durum yetişicem hissiyatıyla daha stres yapardım kesin :) Bravo sana hızlı olduğun için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten çok güzel bir etkinlikti, ben de çok beğeniyordum :) Ayrıca çok teşekkür ederim ama emin ol benden çok daha hızlı olan, çok daha fazla kitap okuyan arkadaşımız var şenliklerde :) Yorumun için tekrar çok teşekkürler, sevgilerle :):)

      Sil
  3. Ben de çok üzülmüştüm şenlikler bittiği için ama neyse ki Gül arkadaşımız şenlikleri devraldı. Detayları buradan okuyabilirsiniz. http://fgofilmdizianime.blogspot.com.tr/2016/06/yaz-okuma-senligi-2016.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, ben de takip ettiğim için görmüş ve çok sevinmiştim şenliklerin devam ettirilmesine. Yaz için çok okuyamayacağımı düşünüp cesaret edemedim malesef, malum sonuçlarım ortada :) Ama diğer dönemlerinde katılmayı planlıyorum. Haber verdiğiniz için çok teşekkürler, sevgilerle :):)

      Sil

Yorum Gönder

Ne düşünüyorsun, benimle de paylaş :)

Popüler Yayınlar